• <%= message %>

Płatność - wysyłka - dostawa

Realizacja zamówień

Wszystkie zamówienia trafiają do realizacji natychmiast po otrzymaniu przez nas wpłaty: czas realizacji zlecenia liczony jest właśnie od daty zaksięgowania płatności do dnia wysyłki towaru.

Czas realizacji zamówienia zależy od wybranego typu produktu: inny jest dla obrazów ręcznie malowanych, a inny na przykład dla fototapet. Nasze standardowe czasy realizacji poszczególnych produktów przedstawiamy w tabeli poniżej – zapoznaj się z nią, by dowiedzieć się, jaki będzie czas oczekiwania na wysyłkę Twojego towaru.

Jeśli zależy Ci na czasie, polecamy opcję „Express service” – Twoje zamówienie będzie wówczas realizowane w pierwszej kolejności, a czas realizacji znacznie się skróci!



Typ produktu Czas realizacji Czas realizacji z opcją
Express service
 
Obrazy ręcznie malowane 29 dni roboczych 15 dni roboczych
Wydruki na płótnie 48h (2 dni robocze) 2 dni robocze
Wydruki na płótnie z opcją Premium Print 72h (3 dni robocze) 3 dni robocze
Wydruki na płycie plexi 20 dni roboczych 10 dni roboczych
Fototapety 10 dni roboczych 5 dni roboczych


Na terenie Polski nasze paczki doręczane są zazwyczaj w ciągu 1-2 dni od daty wysyłki. Więcej informacji na temat organizacji wysyłki znajdziesz tutaj.

Akceptowane formy płatności:

 

Karta kredytowa i płatności online

Po wybraniu tego rodzaju zapłaty pod koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio na stronę płatności online. Cała procedura płatności kartą kredytową obsługiwana jest przez system – Skrill, który zapewnia bezpieczeństwo każdej przeprowadzanej transakcji. Dane Twojej karty kredytowej przesyłane są za pomocą protokołu SSL, a specjalne procesy szyfrowania gwarantują spełnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa.
Akceptujemy najbardziej znane na świecie karty kredytowe takie jak: Visa, Mastercard, American Express, Diners Club oraz JCB, a także popularne w Polsce płatności online za pośrednictwem systemu Przelewy24 (dzięki temu płatności dokonać możesz za pośrednictwem swojego banku: szybko, wygodnie i bezpiecznie).

PayPal

Jeśli wybierzesz ten rodzaj zapłaty, pod koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayPal.
Jeśli masz już swoje konto PayPal, będziesz mógł łatwo zalogować się i przesłać płatność bezpośrednio ze swojego konta. Jeśli natomiast do tej pory nie korzystałeś z usług PayPal, możesz się zalogować jako gość lub utworzyć nowe konto PayPal, a następnie przesłać płatność.

Przelew bankowy

Jeśli zdecydujesz się na ten rodzaj płatności, po zakupie prześlemy Ci e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz z wszystkimi danymi niezbędnymi do wykonania przelewu. Nie zapomnij umieścić numeru swojego zamówienia w tytule przelewu – pozwoli to nam na szybkie zidentyfikowanie Twojej wpłaty i sprawne zaksięgowanie płatności w naszym systemie.
Weź pod uwagę, że proces księgowania Twojej płatności w zależności od banku może trwać do 3 dni roboczych (nieco dłużej przy przelewach międzynarodowych). Natychmiast po zaksięgowaniu Twojej wpłaty prześlemy Ci maila z potwierdzeniem, a Twoje zamówienie trafi do realizacji.

Formy płatności, których nie akceptujemy

Nie akceptujemy płatności czekami – niestety tego typu płatności docierają do nas z dużym opóźnieniem, a procedura przetwarzania płatności wymaga pośrednictwa banków i jest dość skomplikowana. Niestety nie możemy przyjmować także płatności przy odbiorze: taka forma wysyłki jest dużo bardziej kosztowna, a ponadto nasz system produkcyjny zorganizowany jest w taki sposób, że zamówienie trafia do realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty (w ten sposób unikamy wysyłki przypadkowych zamówień). Przepraszamy za niedogodności i zachęcamy do wyboru jednej z akceptowanych przez nas metod płatności: karty kredytowej, systemu PayPal lub tradycyjnego przelewu bankowego.

Wszystkie zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu płatności. Państwa konto bankowe wzgl. karta kredytowa zostaną obciążone z chwilą złożenia zamówienia.

Kurier

Nasze artykuły wysyłamy do różnych krajów europejskich za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich. Z doświadczenia wiemy, że taki rodzaj dostawy sprawdza się znacznie lepiej niż tradycyjna wysyłka pocztowa: paczki docierają na miejsce szybciej, a drogę przesyłki można wygodnie śledzić online. Nie musisz się obawiać, że Twoja paczka zagubi się gdzieś po drodze – każda wysyłka jest ubezpieczona!
Na terenie Polski za dostawę naszych paczek odpowiedzialny jest kurier UPS.

Organizacja i koszt wysyłki

W przypadku obrazów koszt wysyłki naliczany jest dla każdego zakupionego artykułu z osobna – przy zakupie kilku obrazów, koszty wysyłki drugiego, trzeciego i każdego kolejnego przedmiotu są obniżone.
W przypadku naklejek ściennych i fototapet koszty wysyłki są naliczane raz dla każdego zamówienia. To znaczy, że jeśli w jednym zamówieniu zamówisz kilka naklejek lub kilka fototapet, koszty wysyłki zostaną naliczone tylko raz.
UWAGA! W przypadku zakupu różnego typu produktów w jednym zamówieniu (np. obrazu i naklejki albo obrazu i fototapety) koszty wysyłki naliczane są dla każdego typu produktu osobno – niestety z powodu stosowanej przez nas technologii pakowania nie jesteśmy w stanie zorganizować wysyłki łączonej produktów o tak zróżnicowanych rozmiarach.

Standardowe koszty wysyłki naszych produktów dla poszczególnych krajów europejskich kształtują się następująco:

Obrazy

Kraj wysyłki Wysyłka pierwszego artykułu Wysyłka drugiego i każdego
następnego artykułu
Polska 36 zł 18 zł
DO GÓRY ^

Fototapety

Kraj wysyłki Wysyłka pierwszego artykułu Wysyłka drugiego i każdego
następnego artykułu
Polska 36 zł 18 zł
DO GÓRY ^

Czas dostawy

Gdy tylko zamówiony przez Ciebie towar zostanie wysłany, natychmiast powiadomimy Cię o tym mailowo. W mailu potwierdzającym wysyłkę znajdziesz indywidualny numer Twojej paczki, który umożliwi Ci śledzenie przesyłki online, bezpośrednio na stronie kuriera. Dzięki temu będziesz mógł na bieżąco sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się przesyłka i jaki jest przewidywany termin dostawy.
Na terenie Polski nasze paczki dostarczane są zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od daty wysyłki. W razie jakichkolwiek opóźnień lub innych problemów z dostawą, prosimy o kontakt bezpośrednio z kurierem odpowiedzialnym za transport paczki – będziesz mógł również poprosić o zmianę adresu dostawy lub uzgodnić datę doręczenia towaru.

Wysyłka do krajów spoza UE

W przypadku wysyłki do pozostałych krajów świata, prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym biurem obsługi klienta w celu ustalenia kosztów transportu.

UWAGA! Koszty wysyłki mogą być wyższe od standardowych w przypadku dostawy do regionów, które w cenniku kuriera oznaczone są jako strefy specjalne (np. wyspy i terytoria zamorskie).

W przypadku dostawy naszych towarów do krajów spoza Unii Europejskiej koszty wysyłki ulegną odpowiedniemu zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych. Wszelkie dodatkowe opłaty związane z dostawą paczki do krajów nienależących do UE bądź regionów specjalnych (opłaty celne, podatki itp.) pokrywa odbiorca.