-40% na fototapety koniec promocji za:
dni dzień : :
-23% na obrazy na płótnie [ Promocja trwa do 01.06.2020 ] Zobacz
  • <%= message %>

Najczęściej zadawane pytania - pandemia koronawirusa
Realizujemy Wasze zamówienia: #zostańwdomu i #kupujonline

Czy realizujecie normalnie zamówienia?


Jako sprzedawca i producent oferowanych towarów pracujemy dla Was bez przerw i realizujemy wszystkie zamówienia, które następnie wysyłamy do Was. W zależności od rozwoju sytuacji czasy realizacji zleceń mogą ulec zmianie. O wszystkich decyzjach będziemy Was informować na bieżąco, a aktualne czasy produkcji dla wszystkich naszych produktów znajdziecie zawsze na naszej stronie internetowej.

Czy Biuro Obsługi Klienta pracuje normalnie?


Nasze Biuro Obsługi Klienta jest niezmiennnie do Waszej dyspozycji. Chcemy Was zapewnić, że zdrowie naszych pracowników jest dla nas wartością najwyższą, dlatego też pracownicy BOK pracują obecnie w trybie home office - nie wpływa to jednak w żaden sposób na realizowane przez nich procesy i dostępność naszego teamu do Waszej dyspozycji.

Czy zakupy online są bezpieczne?


Obecnie zakupy online są optymalną opcją nabywania towarów. Dzięki temu, że zakupy robisz u siebie w domu, będąc przed swoim komputerem i unikając kontaktu z ewentualnymi osobami postronnymi, nie narażasz się na jakiekolwiek ryzyko kontaktu z ewentualnym źródłem koronawirusa. Dodatkowo, niezmiennie, przypominamy Wam, że zakupy online to najwygodniejsza forma dokonywania zakupów. Możesz je robić wtedy, kiedy chcesz, o której chcesz i skąd chcesz.

Czy moje zakupy dotrą do mnie w wyznaczonym czasie?


Od lat pracujemy na całym świecie z największymi firmami kurierskimi, które swoim profesjonalizmem gwarantują, że przesyłki wysyłane do Was trafiają bezpiecznie i terminowo w Wasze ręce. Niemniej jednak w obecnej sytuacji, z przyczyn niezależnych zarówno od nas, jak i od firm kurierskich, mogą zdarzać się sytuacje opóźnień w dostawach. W przypadkach ekstremalnych (decyzje rządowe w poszczególnych krajach) może mieć miejsce czasowe zamknięcie określonych obszarów i niemożność dostarczenia paczki.

Co w przypadku, gdy nie będę mógł odebrać paczki?


W obecnych, wyjątkowych, bardzo dynamicznych warunkach, może się zdarzyć, że z przyczyn niezależnych od nas, naszych dostawców lub z powodu decyzji rządowych dostarczenie paczek do naszych klientów może nie być możliwe lub ulec opóźnieniu. W tym wypadku do Waszej dyspozycji jest nasze Biuro Obsługi Klienta (tel.: (+48) 71 715 27 33, e-mail: info@bimago.pl). Jeśli będzie tego wymagała sytuacja, nasze BOK na pewno będzie się z Tobą kontaktować bezpośrednio, aby jak najlepiej dopasować działania do sytuacji.

Ile mam czasu na zwrot towaru?


Zgodnie z europejskim prawem czas na zwrot towaru w sklepach internetowych to 14 dni. W bimago jednak od dawna już ten czas jest ponad dwukrotnie wydłużony: zwrot bez podania przyczyny można u nas zgłosić do 30 dni od otrzymania zamówienia. Zachęcamy więc serdecznie do zakupów!

Czy produkcja Waszych towarów jest bezpieczna?


Zdrowie naszych klientów i pracowników jest dla nas wartością nadrzędną. Organizujemy obecnie naszą pracę tak, aby zapewnić nam wszystkim możliwie najwyższy, w obecnych warunkach, poziom bezpieczeństwa pod względem zasad higieny i ochrony przesyłek, które trafiają do naszych klientów. Nieustannie pracujemy i wysyłamy nasze produkty do klientów, monitorując sytuację zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną.

Czy powinno się przy okazji odbioru paczki zachować jakieś dodatkowe zasady bezpieczeństwa?


Zakupy online są bezpieczne dla Waszego zdrowia, a paczki, które są Wam dostarczane, odbierajcie w najbezpieczniejszy dla siebie sposób. Większość firm kurierskich rezygnuje obecnie z konieczności złożenia podpisu przy odbiorze paczki od kuriera - najczęściej oferując możliwość zostawienia paczki pod drzwiami. Zachęcamy również gorąco, aby każdorazowo po zetknięciu się z przesyłką zadbać o odpowiednią higienę rąk.